Ayy kızlar 3 tremister girdim 28 haftalık oldum pis pis gegirme oluyor sürekli afedersiniz böyle hazımsızlık var midemde farklı şeyler de yemedim aynı şeyler her zaman ki Arada pis kokulu gaz d apluyot ama gegirme daha sık Cuma kontrol var söyleyeceğim doktora umarım devam etmez yaaa 🥺🥺🥺