Şuan bende aynı telaştayım hamileyim kızım 1 yaşına girdi doktorum 5-6 ay emzirelim dedi . Zaten sütün tadı değişecek diye bende kesmedim ama mamaya alıştırmaya çalışacağım en azından geceleri uyandığında sakinleşmesi için . Emmek rahatlatıyor çünkü emzik gibi kullanıyor beni yoksa