1cey Zaraergun2600 37de doğum yaptım hiçbir sıkıntı yoktu zaten 37 erken bir hafta sayılmıyor. Bebekle ve durumuyla da alakalı 38de doğup küveze girenleri de duydum
Babyboy3 ciğer geliştir vuruyorlar ve bebeğin kilosu normalse direk çıkıyorsun hastaneden bir sıkıntı olmuyo
tugcelice07 Babyboy3 genellikle 24 ila 34 hafta 6 gün arasındaki gebelere, doktorun değerlendirmesi sonucunda uygulanır.