Düşük riskim olduğu ilk üç ay içinde iki kere uzn yolculuk yaptım biri kendi arabamla biri otobüsle. Uçak basıncından dolayı uçmam yasaktı. Dinlenerek ve sakince gidildiği sürece sorun olmuyor siz yine de dikkat edin tabi mola vererek gitmeye çalışın