Arkadaşlar merhaba, biliyorsunuz bayram tatili 9 gün oldu. Benim 32. Haftam tam bayram öncesi cumaya geliyor 22 mayısa. Sorum şu ki 31+3 gibi çalışabilir raporu alabilir miyim yoksa tam 32+0ı beklemek zorunda mıyım? Bilen tecrübeli olan yardımcı olabilir mi 🌸