30+2 haftalık hamileyim. Ve evimi birkaç gün öncesine kadar elimin tersiyle temizleyip toplardım. Daha arada yemek tatlı falan yapar misafir ağırlardım. 3 gündür ben ben değilim. Tamam ağır şekilde üşüttüm falan ama yine normal değil. Doğuma kadar evi ne götürücek. Eşim bilmiyo ev işini yapmayı. Beceremiyo yani. O anca süpürsün. O da dümdüz yol.😂 Napcam ben ya ayvayı yedim. Ayakta azcık durdum mu ağrım sancım başlıyo.