susamtanesiannesi İlk doğumumu özelde normal yaptım iyi geçti ama yatarak sancı çektim zor oldu neler yapmam gerektiğini bilmiyorum nasıl ıkınmam gerekiyor sancı esnasında neler yapmalıyım herkes bi taktik verse negzel olur ☺️
superdaye susamtanesiannesi Benim 3. Gebelligim engin tecrubelerime dayanarak (😁🤣) Ben de ilkimi ozelde dogurdum hic memnun kalmadim sancilarimi ayakta cektim bi iyi yani buydu . Ikinci bebemi devlette dogurdum . Sancilarimin cogunu evde gecirdim . Hastaneye gittim yatarak nst makinasinda son sancilari cektirdiler (kotu yani bu ) Bunu da devlette dpgurucam nasip olursa insallah 😇 … +hastane evine yakinsa bence sancilarini evinde gecirmen senin açindan daha iyi olur . Sancilarin duzenli olursa banyoda ilik suyun altinda duruyordum ben . Su h rahatlatiyor hem de sureci hizlandiriyor. …+ sonrasinda evde sguat hareketi yaptim sanci geldikce bi koltuk koluna ya da bi sandalyeye tutunarak o hareketi yaptim . O da iyi geldi . …+ sonra cok sıklaşinca sancilarim hastaneye gittim 4 cm acilmam olmustu . …+ dogum aninda burnundan nefes alip agzindan nefesini vermem ve sanki kabizmişsin da kakani yapar gibi ikinmani istiyorlar o sekilde yaparsan dpgumun daha kolay gecer . Aksi halde panik olursan kendine eziyet etmis olursun. Zaten ebeler seni yonlendiriyorlar nasil yapman gerektigine dair . Cok kolay dogumlarimiz olur umarim🥰
anee234 susamtanesiannesi 3 doğum yapmış birş olarak söyleyim öncelikle doğum sırasında asla belinizi falan kaldırmayın bel çıkması fitil gibi sıkıntılar yaşarsanız sonra ve doğum sırasında asla dişlerinizi bir birine değdirmeyin kırılma bozulma oluyor ve hastaneye erken gitmeyin sancılar 5 dk bir düzenli geldi zaman kabız gibi ıkınma geldi zaman gidin doktora sancılar geldi zaman zeytin yağ sürün ilik şekilde sıcak şekerli çay için