Keziban bozkurt38 yanlış anlamayın o kadar çok Gökçe ismi duyuyorum ki ileride çocuğunuz belki de aynı sınıfta 3 5 arkadaşıyla adaş olabilir tabii ben buna takılmıyorum derseniz koyabilirsiniz
bozkurt38 Keziban takilmiyorum aslında sadece iki isim arasında kaldım ikiside hoş karar veremiyorum ☺️