nafiye66 Kızlar regl günüm 16 Mayıs ovulasyon testi yapmayı bıraktım 4 gündür yapmıyorum ne zaman test yapmalıyım sizce çok merak ediyorum gebelik oldu mu olmadı mı diye belirtiler falan olurmu acaba henüz hiçbir belirtim yok bnm
rojbinnertas Benim Regl 3 Nisandı 17 nisanda silik gördüm 18 nisanda belirginleşti Regl bittikten üç gün sonra kullandım şu an gebeyim 🤭🧿