Benimde şişlikle başladı sonra uyuşukluğa geçti ,,, Karpal tünel sendromu olmuş iki elim baya ağrılı olmaya başladı,,, gebelikte ödemden olabilirmiş doğumdan sonra geçer dedi doktor,, atel ve fizik tedavi verdi … yinede tansiyon takibine devam ediyorum ve tuzu azalttıkça ellerim ayaklarımdaki şişlik daha az oluyor ..