dgngr Lavinyam06 kalmadığım var. Shefer. Arnica annemde yıllarca kullandık ve evet memnundum ama çok abartı değil. Grundig e şans verebilirsin bence.
aybike2212 Lavinyam06 karaca kullanıyorum memnunum çeyizimde aryıldız almıştım aşırı memnundum saolsun komşum bozdu değiştirmek zorunda kaldım
Seymatrkay Lavinyam06 Ben Arçelik kullanıyorum. Şu mor renkli olan. Canavar gibi. Çok memnunum. Normalde Arçelik ürünü asla almam. Ama bu nasıl olduysa şahane bir ürün. Tavsiye ederim.