yarenhamzaogl 9 haftadayız karnım bazen akşamları patlıycak gibi şişiyor beni rahatsız ediyor yaşayan varmı öneri vs ne yapabilirim?
fatoss_ yarenhamzaogl bende yarın 9 haftalık olucam canm benimde öyle sanki 5-6 aylık hamileymişim gibi şişiyor
Sadeesevenbiri yarenhamzaogl bende 7 haftalık hamileyim tamda dediğin gibiyim nefes alamiycam sanki sislikten esim göbeğimin erken çıktığını iddia edio ne kadar erken desem de 🤣 ödem de tutuyorum ben yüzügüm falan sığmıyor sende de var mj
fatoss_ yarenhamzaogl benimde ikinci bende ilkinde hiç böyle yaşamadım her gebelik farklı olurmuş olsun sağlıklı olsunlar da anneler yine her zaman ki gibi ağrıyıda acıyıda çeker bir şekilde 🫠🫠
yarenhamzaogl Sadeesevenbiri evet göbek erken cıkabilir ödemde olur bendeki yediklerimden kaynaklı bide sanırım tam anlayamadım
fatoss_ yarenhamzaogl aslında olsaydı 4 yaş olacaktı ama nasip işte olmadı 4 sene sonra oldu iyi de oldu şimdi benim açımdan çok rahat olucak kardeşine bakabilir en azından neyin nolduğunu anlıyor