Selammmm kızlarrrrrr❤️
Buralara pek uğrayamıyorum maalum bebiş var🤭 gelelim sorumuza? Ben korunmayı bıraktım 3 ay sonra gebe kaldım kimyasal gebelik yaşadım. Sonra 3 ay sonra tekrar oğluma gebe kaldım şuan 7 aylık olmak üzere 😍 peki siz kaçıncı denemede gebe kaldınız? 🤰🏻