duyguby nst biraz bilgi verir, ama hala yoğun sancı yaşıyorsanız acile gitmenizde fayda var. Rahim kasılması, bebeğin kordonu çekiştirmesi, böbreklere yapılan baskı vs. olabilir hatta arkadaşların dediği gibi idrar yolu enfeksiyonu vs. de olabilir. Takip edin bence, düzenli değilse erken doğum değildir🙏🏻