mczbbk bizde haziran 32+2 hiç bir şeyim hazır değil birkaç atlet müslin battaniye birkaç takım falan aldım onları da eşim beğendi de sayesinde almış olduk bana kalsa bu zamanda bişeyi olmayacaktı. Nasılsa kızımdan olanlar var diye rahattım çoğu yep yeni bazıları hiç giyilmemiş kızım 2,5 yaşında. Oğlum haziran doğumlu 8 sene önce. Bol bol atlet zıbın gerekiyor yazın genelde atletle geçiriyor şortlu kısa kollu tulumlarda işe yarıyor müslin battaniye olmazsa olmaz çok ihtiyaç bence. Tabi 2-3 parça uzunu da olsun klimalı oda ihtimaline karşı. Uzun alıyorsanız bi 3-6 ay civarı alın ki Eylül Ekim civarı giysin. Bir de alırken bebeğin kilosunu da es geçmeyin ben 3 ay çok az aldım hep 9-12 ay. Çünkü oğlum önden gidiyordu 3 hafta doğduğunda da iştahlı bi bebekti her ay 2 küsür kilo aldı yani 3 aylıkken 1 yaş giymeye başlamıştı annemin önerisiyle her şeyi büyük almıştım tam oldu. Atleti bol alın çok lazım oluyor sürekli bi kaka taşması kusma vs. Ağız mendili de çok olsun. Bir de 3-6 ay arası ince penye tulum alın diyelim klima açık soğuk oldu yada eylül geldi kıyafetlerin üstünden hemen geçirirsiniz akşamları falan.