beyzakumsal09 5+2 günlük hamileyim alt karım ve iki taraflı kasık ağrım var ara ara şiddetleniyor ara ara hafifliyor ama hareket halinde daha yoğun ağrı oluyor idrar yaparken de aynı şekilde ağrı sızı oluyor böyle olan var mı bu haftalarda normal mi ?
decembermum beyzakumsal09 bende 7 haftalığım idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendim aynen de öyle çıktı
ebruselvi beyzakumsal09 evet canım ben 7. Haftadayım ilk zamanlar oluyor doktorum normal dedi şimdi azaldı gün geçtikçe azalıyor hayırlısı ile bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallh
elif_146 Benimde o haftalarda öyleydi canım ağrın çok şiddetli değilse korkmana gerek yok rahim genişliyormuş ve o bağlar karnın ordan geçtiği için ağrı yapıyormış
beyzakumsal09 elif_146 birden çok şiddetli vururyor ama aralarda hafifliyor 2. Gebeliğim ilkinde böyle bir sorun olmamıştı dış gebelik falan mı diye korkuyorum
beyzakumsal09 decembermum yanma gibi değil sadece ağrı ve sızı şeklinde oluyor perşembe günü gitmeyi düşünüyorum doktora bakalım int genellikle normal olduğu yazıyor ama ilk gebeliğim değil ve ilkinde de böyle olmamıştım