aleynak_ Kızlar merhaba doğacak bebeğim için bebek kamerası arayışındayım. Sadece kamera mı almalıyım(telefondan takip edilen) yoksa kamera+telsiz olan modellerden mi? Kullanıp memnun kalan anneler varsa modeliyle birlikte öneride bulunur musunuz?
bbaskal aleynak_ eğer bütçe de sorunun yoksa Philips Avent kesinlikle en iyisi ama fiyat performans bir ürün düşüyorsan uygun fiyatlı ben kendim weewell kullanıyorum kendi ekranı var Wifi gerekmiyor kalitesi güzel yatılı gittiğimde çoğu yere yanımda götürüyorum