nur06nur Kızlar artık bel sırt ağrılarım arttı nefes darlığı çok oluyor kalça ağrısı yatsam olmuyor otursam olmuyor bu haftalarda olanlar sizde durumlar nasıl
Melike3506 nur06nur benimde o şekildeydi şuan 35+5 im artık daha da zor her şey o zamanlar zor geliyordu ama daha iyiymiş 😂
mrvnr35 nur06nur bende 33+1 im gece uykuları haram olmaya başladı iki haftadır bacak krampları ağrılar nefes problemi falan 🤷🏼♀️ magnezyumdur vitamindir hepsini düzenli kullanırım hiç aksatmam ama yine de olması normalmiş 🥹 sürekli ben bi hayırlısıyla doğursam deyip duruyorum 😁
eslemoms 33 olduk bizde ayni sekilde cok siddetli kramplar oluyor ozellikle yere oturunca ve gece yatarken tuvalete kalkinca falan mahvediyor resmen inleye inleye yatip kalkiyorum
eslemoms mrvnr35 vallahi ya bir an once dogurup cocuguma kavusmak istiyorum bu agrilar bitsin istiyoruummm🥹