Kızlar göbeğimin sol alt tarafında sürekli pıt pıt atıyor bişey sabahtan beri yani yapay zekaya sordum hıçkırık diyor ama tedirgin oldum durmuyor sabahtan beri ya 22+4üm şuan Bebek hareketini ayırt edebiliyorum bebişin hareketi değilde kalp atması ritmik pıt pıt ya sizce nedir bu 2. Gebeliğim ama hatırlayamadım bunu yaa