anonimm1256 Kizlar reglime 3 gun var predictor negatif ama al bi test yaptim o da negatifti sonra disari ciktim ve eve geldim test boyleydi kuruma mi bu
buketdeniz19 anonimm1256 canım ilk 5 dk çıkan sonuç doğru oluyor ama erken gebelik testi yap onlar daha iyi algılıyor kasetler biraz daha geç algılıyor
gulsahh52 anonimm1256 kuruma olduğunu düşünmüyorum bende kullandım iki adet bu marka hıcbısey çıkmadı
sevvalinwonderland anonimm1256 kan testi vermeye acele etmeyin. regliniz geciksin öyle verin. şu an var gibi duruyo ama bilemedim. ayrıca regliniz gecikmediyse kaset de çok önermem. erken gebelik testi yapın bir daha alıp.
anonimm1256 pamuksekeer erken gebelik negatif cikti sonra bunu yaptim bu da negatifti sonra disari gittim geldim baktim bu boyle olmus
anonimm1256 buketdeniz19 erken gebelik negatif ona da bakayim derken yirttim kagidi yanlislikla ama bunda boyle bariz cikinca endise ettim
buketdeniz19 anonimm1256 genelde erken gebelik testinde hemen algılıyor benim öyle olmuştu adetime 4 gün kala öğrenmiştim kasett testte çıkmamıştı erken gebelik testinde çıkmıştı canım
anonimm1256 pamuksekeer yeni test siparis edip yapayim, beklemiyorduk yani planli degil o yuzden sasirdim
allyslife Başka bir testle teyit et canım erken gebelikte çıkmayıp kasette çıkması garip geldi. Kurumaya göre çok net ve renkli. Kuruma gibi gelmedi bana.
anonimm1256 allyslife baya zaman sonra cikmis ama bana dogru sonuc gibi gelmedi olsa erken gebelikte cikardi ama simdi siparjs verdim gelsin yapayim🫶🏻
anonimm1256 buketdeniz19 tesekkur ederim canim simdi siparis verdim birkac gune gelir yenilerim tekrar gidip almak istemiyorum tek eczane var😬