gamzeder1_ şuanda hamileyim 1,5 yıldır panik atak için ilaç içiyorum ama bugün kadın doğum doktoru bebeğe zarar verebileceğini söyledi daha farklı bi ilaca geçiş yapacağız kullanan varmı hamileyken yardımcı olabilir misiniz lütfen 🙏 🥹
burcuo gamzeder1_ Bana 25.haftada lustral başladılar, panik ataklarım gebelik öncesi vardı, sonrasında da çıkmaya başladı. 30.haftadayım şu an, şikayetlerim azaldı. Gebelik öncesi paxera başlamıştı, hamilelik haberi alınca kestik hemen.
gamzeder1_ burcuo bende Paxera kullanıyorum bebekte kalp hastalığına yol açıyormuş bende bıraktım hemen sıra bulana kadar içmiyorum ama kötü oldum baya
burcuo gamzeder1_ bazı durumlarda gebelikte de verebiliyorlar onu. Değiştirebilirseniz değiştirin tabii