1garipanne Bu doktorla ilgili görüşleriniz neler, var mı tecrübesi olan? Doktor arayışındayım karar veremiyorum
edacyr 1garipanne kimi çok iyi diyor kimi de çok müşterisi var diye iyi ilgilenmiyor diyor bilmiyorum hangisi doğru onun muayene ücreti nedir bir gözükmek istiyorum bende hep şehir hastanesine gittim
Yazmelegi_ 1garipanne ben kendi doktorumu tavsiye ederim Medical Palace Dilek Pınar Yalçın şubatta doğum yaptim cok memnun kaldim. Kızımı da o hastanede doğurmuştm 2023 te ama başka doktor vardi
nrbrkx38 1garipanne ben tekden de iken rahim filmi için gitmiştim Özlem hanıma gebelerle yada doğumla ilgisi nasıl bilmiyorum ama benimle çok güzel ilgilenmişti anestezili isteyerek gitmiştim +3 bin tl alınıyordu muayene edip anestezisiz yaptırabilirsin diye cesaretlendirmişti beni
derya165914 Merhabalar bende Mehmet Cahit gözüakçaya gidiyorum 35 haftalık hamileyim şiddetle öneririm ilgili alakası on numara ne zaman isterseniz ulaşabiliyorsunuz