29+1 olduk bugün biz de. 🥰 Çok şükür şimdilik her şey yolunda, benim sırt ağrılarım vardı, kaynağını bulunca hallettim onu neyse ki. İki akşamdır sert bir şekilde toplanıyor karnımda, normal mi bilmiyorum, ilk gebeliğim bu ve bebeğim erkek. Bugün görüş günümüz, doktora soracağım normal mi diye. Bizde durumlar böyle.😊