gsonmes folbiol kullanmayın demişti bana doktorum onun oranı fazlaymış hamilelilte kullanılmaması gerekir o kadar yükseğinin demişlerdi, onun yerine eczaneden ek takviye şeklinde olandan alın herhangi bir eczaneye gidip gebelik için folik asit kullanacağım derseniz verir zaten dr. Over diye var mesela ya da farklı markalar markası önemli değil sadece oranı 0.4mg (400-500mcg) olmalı folbiolun içeriğindeki aşşşırı fazla buna göre ve zararlı olabilir bebek için