Zehramom Askkokuluyavrum kalbini daha ayrıntılı incelemeleri çok güzel birşey bence 🙂 insan öğrenince daha bir seviniyor:) parmaklarına kadar sayıp gösteriyorlar ❤️ Korkma bence
Askkokuluyavrum Zehramom insAllah hayırlı sağlıklı sonuçlar alırız Rabbim hic bir anne ve anne adayına kötü haber duyurtmasinn
gulsumklc2 Habibe08 canım denk geldim msjına durumun nedir bebegın nasıl benım benegıme de aynı teshis konuldu dogum yapcam bu hafta. Bebegın muayene oldu mu durumu ne ltfen cevap yaz
Aysnurrr Suheyla19A ben yaptırmadım onu detaylı ultrasonu iyi biryerde yaptırdım sonucu iyi çıktı . Doğum yapalı iki buçuk ay oldu çok şükür bi sorunumuz yok
Suheyla19A Aysnurrr detayli ultrason sonucu dediginiz sey nedir o an bakip iyi veya kotu bisey oldugunu soylemiyolar mi veya test mi yapıyolar da sonucu sonra cikiyo biraz bahseder misiniz ayrıntılı dan rica etsem
Aysnurrr Suheyla19A radyoloji doktoru bakıyor bebeğin herseyine parmak sayısına kadar yani kalbine beynine tüm organlarına. O bi sorun varsa diyor rapor hazırlıyorlar veriyorlar .