Az önce divan hastanesini aradım. 1800 dediler evet. Ve randevusuz çalışıyorlar dedi. Devlet gibi gidip orada kapıda mı beklicem yani. Saati belli olsun istiyorum. Ayrıca burada daha önce acilde kan vermiştim 1000₺ aldılar. O bu kadar pahalıyken poliklinik niye ucuz. Tuhaf geldi. Diğer hastanelerle de arasında uçurum bi fark var. İçime sinmedi çok