kızlar bu haftalardayken hareketleri ne sıklıkta hissediyorsunuzzz? benim plasentam öndeymiş o yüzden çok sık hissetmiyorum ama yine de genelde akşamları ya da uzanırken tekmeleri hissediyorum ama bugün biraz az hissettim sürekli böyle bekliyorum hareket etsin diye 🥲 sizde durumlar nasıl