haticenursimsek Kızlar değerim hep 0.100 oluyordu belirtilerle birlikte bugün 2:52 yani üç olduğunu öğrendim benim gibi böyle düşük görüp de sonradan yükselme yaşayan var mı lütfen dönüş yapın Test yaptim sılık cikti
pamuksekeer haticenursimsek değere göre negatif canım ama adetten önce mi sonra mı ne zaman yaptın geç döllenme varsa çıkabilir tabi ama şu anki değere göre gebelik yok iki gün sonra tekrar kan ver
aysblz haticenursimsek kaset testlerde beta 10 olmadan çıkma sonuçlar yanlış maalesef şuan negatif gözüküyor birkaç gün sonra tekrar kan verin gönlünüzce olsun