Bugün detaylı ultrasona girdim herşey normal sıkıntı yok sadece kalbinde parlaklık var dedi zamanla da geçebilir dedi down sendromu da olabilir dedi ya da kalbinde delik olabilir dedi amniyosentez önerdi kalpte parlaklık görülmesi normal mi size de aynı şeyi dediler mi