seheryksl gelişimi ileri olabilir ama genelde 38 beklenir, bebeğin gelişiminin ileri olması ciğerlerinin gelişimini tamamladığını göstermez. Allah muhafaza doktor kabul edip doğurtur ama bebek kuvözde kalması gerekebilir. Hastane kapısında beklemektense, biraz daha sabret canım. Sağlıkla kavuş bebeğine inşaallah