mercimektanemm Merhaba doramycin kullanıp ishal olan var mı acaba ben bir aydır kullanıyorum ve ishalim hala geçmedi enfeksiypn doktoruna söylediğimde gebeyken ilaç yazılamaycağını söyledi :(
mercimektanemm user99 evet doğrudur normalde gebeliklerde tam tersi olurken bu ilaç yapıyormuş yan etkilerindede var :(
user99 mercimektanemm kaç haftalıksın şuan kesmediler mi henüz benim 10. Haftam da bıraktırdırlar adivite yüksek olduğu için
mercimektanemm user99 14 haftalık suanda 12.haftada tekrar test yaptırdım 3.defa 0.71 avidite cıktı aslında sınırın üstü gibi nette öyle yazıyor ama ilaca devam edelim dedi:(
user99 mercimektanemm yani bende direk yüksek adivite yazıyor rakam yazmıyor sizde sadece değer yazıyorsa o yüzden kesmemiş olabilirler
user99 mercimektanemm ben hatırlamıyorum ama benim ki yüksekti o yüzden kestiler gebelik öncesi diye girildi sisteme
mercimektanemm user99 olabilir sınır değer denildi bir de yalancı pozitif olabilir diyor kaç dr gittiysem hayırlısı olsun