makbulemakbule benim ilk gebeliğimde hiçbir belirtim yoktu, sıfırdı yani dümdüz bir süreçti. Bu ikinci gebeliğim regl ağrısı vardı regl olacağım diye bekliyordum gebeliği öğrendim. 5.haftada da mide bulantısı ve koku hassasiyeti başladı. 8.haftada göğüslerimde hassasiyet vardı sonra gitti 17.haftadayım 2-3 gündğr hassasiyet geri geldi😂