allyslife benimde ilk gebeliğim harket edişini 14 ün sonunda hissetmeye başladım 16 da elimi koyduğumda tekmesini yumruğuny hissediyodum, şu an 17nin sonundayız elimi koymadan bile hissediyorum 😂 bence alakası yok ya ilk ya da ikinci gebelik olmasıyla