Kızlar bugün 14+1 olduk, doktorum GYNO FERRO SANOL Kapsül, D-COLEFOR ve Pregnom Max kullanmamı söyledi. Sabah aç karnına gyno içiyorum akşam yemekten sonra da colefor içiyorum. Pregnom olan vitamini ne zaman içmem lazım bir bilginiz var mı onu bugün aldım devlet doktoru olduğu için de arayıp soramıyorum detay vermedi yazarken 🤦🏽♀️