Gxxs canım bende enfeksiyon yoktu ama sarımsı yeşilimsi kokusuz akıntım vardı. Doktorum bu da enfeksiyon ama düşük olduğu için teste yansımamış dedi. fitil verdi, 1 hafta kullandım fitilden 2-3 gün sonra kesildi elhamdülillah. O günden beri tekrar enfeksiyon kapmamak için özen gösteriyorum, idrar yolu enfeksiyonu direkt bebeği etkiliyor çünkü çevremde üzücü örnekleri olduğu için hassas davranıyorum biraz. Her idrar sonrası bol suyla temizliyorum, her gün 1 avuç turnayemişi yiyorum ve her gün dut çayı içiyorum. Bol bol su içmek ise en önemlisi. Bol su iç mutlaka.