Merhaba 🌸
Kız bebek için hastane çıkışı alacağım ama kararsız kaldım. Kaçlı set almak daha mantıklı (5’li mi 10’lu mu?) ve hangi markaları önerirsiniz?
Hem kullanışlı hem de kaliteli (pamuklu, yumuşak) ürün arıyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏