byznrgkcn iki doğum da kolay değil, tabi ki normalin zorlukları var ama sonu çok güzel sağlıkla bebeğinize kavuşunca herşeyi unutuyorsunuz, stres yapmayın anı yaşayın ve akışına bırakın bence, bebek napması gerektiğini çok iyi biliyor, şöyle düşünün siz doğurmuyorsunuz o doğmak için uğraşıyor