birerkekannesi__ müsait bir zamanda kontrole gitmeye çalış canım, normal önemsiz bir şişlik de olabilir, enfeksiyon vs de olabilir. Çok temas etme, kaşıma. 40 kontrolüne gitmemişsin zaten, bir genel muayene olmak iyi olur hem rahim toparlanmış mı diye falan da bakılır.