Merhaba kızlar 24 haftalık hamileyim en son 8. Sınıfta 2013 yılında tetanoz aşısı olmuştum ve bugün elime sunta dolap kurarken suntadan çıkarmaya çalıştığım çivi elime girdi ve kanadı. Ben de 2 saate kalmadan sağlık ocağına gidip tdab vuruldum. ( bu arada zaten bugün normalde tetanoz vurulmaya gidecektim ama böyle bir olay yaşayıp gitmek beni panikletti) Son aşımdan 13 yıl geçtiği için ve daha aşımı vurulmadan böyle bir olay yaşamamdan korkmam gerekir mi? Başına benzer bi olay gelen oldu mu?