Elifbekir Sen yazalı 6 gün olmuş ama ben de şimdi bu konuda post ararken gördüm. 38+4 olduk bugün aşırı hareketli normalde azalmıştı hareketleri yer daraldığı için ama şuanda baya canımı yakıyor sürekli hareket ediyor uyuyamadım kendimi sıkmaktan. Bu kadar hareket etmesi normal mi bilemedim