CemileAkkurt Gebelik eğitime eşler geliyor mu yani ben eşimi seçmedim kayıt yaparken çalışıyor diye ama gittigimde başkalarının eşleri olur mu erkek olursa eşim göndermem diyorda yoksa ayrı mı olur
happyela CemileAkkurt Eşli grup ayrı diye biliyorum ama. Yani oğlum da gitmiştim eşli olana katılmıştık biz. Sadece anneler için ayrı da vardı.
buglemk CemileAkkurt 4 günlük eğitim verdiler gebe okulunda 2.gününe eşleri istediler benim gittiğim sağlık bakanlığının eğitiminde