Suprizyumurtamm Nasıl belli olmuyor yaa kalp atışlarını bakabilir miyiz dedim, bebek var mı yok mu diye çok erken dedi bana acildeki doktor ama kadın doğum doktoru değil
melisasak35 Suprizyumurtamm acilde banada ultrosonla bakmadılar betaya baktırdım kaç haftalık hamile oldugumu öğrendim okadar kadın doğuma git dedi başından gönderdi
semblog Suprizyumurtamm yani kanama lekelenme harici acilin bakacağını sanmıyorum bazen lekelenme olunca Altan muaneyi kabul etmezsen eve gönderiyorlar o derece katılar
Suprizyumurtamm cerenimo36 kadın doğum acil o hastanelerde bakıyorlar ama bizim burda yok tabi yinede şansımı denedim ama bakmadi kan idrar verdim tekrar yanma,batma, ve ishal şikayetlerim vardı bakalim sonucuna gitcem
melisasak35 Suprizyumurtamm banada aynı şeyi yaptılar ilgilenmediler beta bile bakmayacaktıda enfeksiyonum var hamileyim diyince sağolsun baktı yoksa teste öğrenip gitmiştim
parla94 Bu acil bir durum değil ki acilde baksınlar. Buna bakmaya başlarsalar kadın doğum takibi için de insanlar her kafalarına estiğinde acile giderler. Bu da acilin işleyişini bozar. Sadece kendiniz için düşünmeyin genel bakın duruma