Hamile olduğumu öğrendiğimden beri erkek hissediyordum bir ay önce ki kontrolde kız gibi hissetmeye başladım. Ara kontrolde de yüksek ihtimalle kız denildi. Burada da kız denilmişti 😅Bugün amniyosentez testi öncesi Perinatolog doktorumuz bu bacakları bu da pipisi dedi ben şok hâlâ inanamıyorum. Sağlıcakla gel oğluşum😅🥳🥰