Tugsem81 38+5'te zorunlu sezaryen oldum. Hiç sancım da yoktu. Sütüm çok şükür hemen geldi. Ekstra çok su içmekten başka bir şey de yapmadım. Elbette çok gelmiyor başta. Gerisi bebeğin emerek getirmesine kalıyor. Memeyle mücadele edebiliyor ama pes etmeyip vermeye uğraşacaksın mecburen. Bu süreçte göğüs uçlarına aman dikkat. Yeter mi emsin diyerek doğru şekilde veremeyebiliyoruz memeyi, çatlaklara böylelikle ön ayak oluyoruz.