semanurdursun 23+4 haftalık hamileyim şuan geçen gece sağ tarafıma dönerken inanılmaz bir ağrı attı bağırdım uykudayken çok korktum bacağımı asla hareket ettiremedim magnezyum da kullanıyorum suda içiyorum bol bol ama o an ki acıyı unutamıyorum ve yine olmasından çok korkuyorum normal mi
minecikk semanurdursun benimde bu gece öyle oldu saat 5.32 uykudan uyandım o kramp kasılma bırakana kadar can çekiştim sanki benim arka dizden aşağı doğru takılı kaldı sanki ay çok kötüydü kasılma bıraktıktan sonra şimdi hafif uyuşuzluk güçsüzlğk var hareket edince hafif ağrı ama çok kötüydü takılı kaldı sanki
minecikk sirius8 benim daha 25 haftalık 2-3 gündür başladı sabah yine oldu bu sefer diğer bacakta ay ne zor bir şeymiş 😓😓
Nesrin0505 32 haftalık sabahlara kalktığında ellerim bile ağrıyor sanki şişmiş gibi hissediyorum ama gerçekten şişmiş mi bilmiyorum sağa dönüyorum sağ tarafım ağrıyor sola dönüyorum sola ağrıyor sağda s uyuşma var sabahları ayaklarıma bastığımda sanki patlayacakmış gibi hissediyorum bu duruma yaşayan var mı
sirius8 minecikk asıl kötü olansa doğuma kadar bu şikayetlerin geçmeyecek olması ve artarak devam etmesi + üzerine başka şikayetlerin de eklenmesi 🥲 önce ellerimde uyuşma ağrı başlamıştı sonra o geçmedi zaten kramplar başlayınca elimi kolumun ağrısını unuttum, kasılmaları unuttum
lalelola Bu kramplar normaldir, birçok hamile kadın bunu yaşar. Magnezyum almaya ve bol su içmeye devam et. Ayrıca muz ye, potasyum içerir ve bu da yardımcı olur.