Kızlar 11 haftalık ikiz gebelik tek yumurtalar. Birinin ense kalınlığı 3.3 ölçüldü ve çevresi ödemli denildi. 2 doktora gittim. Fetal dna verdim, amniyosentez önerdi doktorum. Diğer bebeğimin ölçümleri normal. Bu şekilde olup normale dönen oldu mu? İnsan umut arıyor belki benzer şeyler yaşamış olan vardır 😔