39+1 haftalık hamileyim dün gece 9 da başlayan regl sancısı gibi ağrılarım oluyordu düzensiz bir şekilde vajinada doluluk baskı hissi oturup kalkarken resmen vajinam ağrıyor gece uyuyamadım sabah hafiflemişti yani var şuan ama daha hafif . Pilates yaptım merdiven in çık yaptım ahududu yaprağı çayı hurma ılık duş bunları yaptım süreç hızlansın diye doğum belirtisi mi