Merhaba kızlar ilk tedavim normalde evde kendim. Ovulasyon takibi yapardım her ayın 14. Günü veya en geç 15. Günü ovulasyon görüyordum şimdi bu ay adetinn5. Gününden itibaren 5 gün Letu aldım günde bir defa bugün 13. Gün solda 1 yumurta var dedi doktor 19mm çarşamba gece 9 da oviterella vur perşmbe eşinle burda ol dedi
Asıl sorum şu normalde dediğim gibi 14. Gün yani yarın be ovulasyon görüyordum. Ya yarın görürsem ilişkide yasak biliyorsunuz perşembe geç değil mi tecrübesizim eğer bilmediğim detay varsa dinlerim kızlar