hmbostan İkeadaki solgul modeline karar vermiştim tam sipariş vercem kargo ücretini çok söyledi(140tl) vazgeçtim. Alırsan sadece karyolası var.
Aynı modeli bir kaç sitede var ben gittigidiyordan aldım. Heyner beşik.
Yatağı var. Cibinliği var. Sallanabilir sabitlenebilir. Anne yanı oluyor. Kademeli. 4 belkide 5 yaşına kadar kullanmasını istiyorum. Ahşap rengi var ama ben lake beyaz aldım. 3 günde geldi.. Kurulumu 3 saat sürdü bazı hatalar yaptık biz çünkü..😂
Ama bayıldım çok tatlı..💚