nurssy Merhaba hanımlar 6+1 deyim çok afedersiniz 3-4 gündür silince peçeteye çok az kahverengi lekelenme gibi bulaşıyor neden korkuyorum tüp bebek olduğu ıcın zaten progestan fitil ve progestan dex kullanıyorum doktorum iğneyi günde 2 ye çıkardı
annelikoo nurssy benim de oluyor progestan kullanmama rağmen anlayamadım doktora gittim sorun yok dedi bilemedim
Cerenavc nurssy benim de oluyor 2 haftadır kan sulandırıcı kullanıyorum herhalde ondan diye düşünüyorum sabah akşam progestan fitil kullanıyorum bende
nurssy Cerenavc benimde aynı şekil sabah akşam kan sulandırıcı günde 3 Progestan fitil ve 1 tanede iğne kullanıyorum can sıkıyor endişelendiriyor